16 травня 2018 року у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова (м. Київ) в рамках тижня науки проходив круглий стіл «Відкрита наука», який організували та провели Рада молодих вчених Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (голова – Сергій Терепищий), Асоціація наукових товариств студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених міста Києва (координатор – Ольга Романенко) за сприяння Ради молодих учених при МОН (голова – Юрій Кращенко) та Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Союз обдарованої молоді» (голова – Вадим Герасимович).

Від Інституту розведення і генетики тварин імені М.В.Зубця Національної академії аграрних наук України в роботі круглого столу взяла участь голова ради молодих вчених, завідувач лабораторії біотехнології відтворення Оксана Василівна Щербак.

Учасники круглого столу мали можливість подискутувати на такі теми: «Вплив концепції «Відкрита наука» на освіту і науку у Європі та Україні» Доповідач: Романенко Ольга Анатоліївна, доцент кафедри фінансового аналізу та аудиту Київського національного торговельно-економічного університету, член Ради молодих вчених при МОН, координатор Асоціації наукових товариств студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених ВНЗ м. Києва. «Міжнародні журнали та наукометричні бази: міфи і реальність» Доповідач: Савенкова Людмила Василівна, доцент кафедри інформаційних систем і технологій, директор наукової бібліотеки НПУ імені М.П.Драгоманова. «Академічна мобільність: види, типи, умови» Доповідач: Свириденко Денис Борисович, професор кафедри методології науки та міжнародної освіти, заступник декана факультету магістратури, аспірантури і докторантури НПУ імені М.П.Драгоманова. «Підготовка і реалізація міжнародних проектів «Еразмус +» Доповідач: Матусевич Тетяна Володимирівна, доцент кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики, начальник Відділу міжнародних зв’язків НПУ імені М.П.Драгоманова.

Круглий стіл відкрив проректор з наукової роботи, доктор фізико-математичних наук Торбін Григорій Мирославович, який зауважив, що організований захід спрямований на розповсюдження позитивного наукового досвіду та розробку спільних пропозицій для Міністерства освіти і науки України та Наукового комітету, з метою налагодження зворотного зв’язку з науковцями.

Участь в обговоренні взяли державні експерти Міністерства освіти і науки України, представники вищих навчальних закладів, науково-дослідних установ системи Національної академії наук та Національної академії аграрних наук України.

Під час роботи круглого столу молоді вчені долучилися до розробки політики реформування української науки та вищої освіти відповідно до глобальної концепції «Відкритої науки».