Про участь аспірантки Оксани Лизогуб у Весняній школі молодого науковця «Інноваційно-науковий простір дослідника ХХІ сторіччя»

sertyfikat lyzohub  Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України цього річ оголосила конкурс для участі в інноваційному освітньо-науковому проєкті для молодих вчених – Весняна школа молодого науковця (http://ysc.in.ua/2021/04/06/vesniana-shkola-molodoho-naukovtsia_-innovatsiino-naukovyi-prostir-doslidnyka-khkhi-storichchia-_nezabarom-start/)

  Головною метою є формування унікального освітньо-наукового простору, що сприятиме наданню консультативної допомоги молодим вченим, підвищенню якості наукових досліджень, професійному зростанню та ефективній підготовці конкурентоспроможного вченого в сучасних умовах України.

  Для участі у Весняній школі, яка проходила з 17 по 21 травня 2021 року, було подано понад 30 анкет учасників, які поділилися своїми сподіваннями від проєкту та мотивацією до участі. За результатами конкурсного відбору було обрано 12 молодих вчених, які виявили бажання стати слухачами Школи, підвищити свій професійний рівень, особистий потенціал та розширити коло цікавих знайомств. Серед обраних слухачів Весняної школи була аспірантка другого року навчання Інституту Оксана Лизогуб  (http://ysc.in.ua/2021/05/15/vesniana_shkola-molodoho-naukovtsia_slukhachi_znaiomstvo/). 

  Слід зазначити, що ця четверта Весняна школа молодого науковця Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України була проведена у дистанційній формі. Під час роботи Весняної школи було розглянуті питання, які є необхідними для формування портрету сучасного науковця. Було обговорено питання отримання грантів, зокрема з ЄС, що має свої особливості, порівняно з отриманням національних. Разом з фахівцями та учасниками курсів було вивчене питання інтелектуальної власності та захисту власних прав, як науковців. Крім насичених лекцій та дискусій, були проведені практичні семінари на яких закріплено отримані знання. У результаті тижневого навчання було отримано сертифікати, які засвідчують успішне проходження даної школи.